Tento web používa súbory cookie. Ďalším prechádzaním tohto webu vyjadrujete súhlas s ich používaním. Viac informácií v pod kategórií Obchodných podmienok.

Odmietnuť všetko môžete tu.

TOVAR V AKCII

NAJPREDÁVANEJŠÍ

naša cena 10,90 EUR
skladom
naša cena 34,50 EUR
skladom
naša cena 59,00 EUR
skladom

NOVINKY

arr3Maďarská zmes korenia na perkelt 100 gMaďarská zmes korenia špeciálne na perkelt. Maďarskú zmes korenia môžete použiť aj na guláš s... arr3Maďarská zmes korenia na ryby 100 gMaďarská zmes korenia do rybacích jedál, polievok.   Zloženie: Sladká mletá paprika, soľ,... arr3Nerezový sekáč na mäsoCelonerezový sekáč na mäso, zeleninu a iné pokrmy. Veľkosť Rozmery: Celková dĺžka sekáča: 42,5... arr3Kotlíkový gulášový set 36 PLUS 600 + nerezový kotlík 14 L (0,8 mm)Kotlíkový gulášový set + nerezový kotlík 14 L (0,8 mm) + naberačka zdarma!Kotlíková súprava na... arr3Kotlíkový gulášový set 36 PLUS 600 + smaltovaný kotlík 13 LKotlíkový gulášový set + smaltovaný kotlík 13 L + naberačka zdarma!Kotlíková súprava na varenie... arr3Kotlíkový gulášový set 36 PLUS 600 + nerezový kotlík 15 L (0,8 mm)Kotlíkový gulášový set + zosilnený nerezový kotlík 15 L (0,8 mm) + naberačka zdarma!Kotlíková... arr3Kotlíkový gulášový set 36 PLUS 600 + nerezový kotlík 15 L (1,2 mm)Kotlíkový gulášový set + nerezový kotlík 15 L (1,2 mm) + naberačka zdarma!Kotlíková súprava na... arr3Kotlíkový gulášový set 36 PLUS 600 + nerezový kotlík 15 L (1,5 mm)Kotlíkový gulášový set + nerezový kotlík 15 L (1,5 mm) + naberačka zdarma!Kotlíková súprava na... arr3Kotlíkový gulášový set 39 PLUS 600 + smaltovaný kotlík 16 LKotlíkový gulášový set + smaltovaný kotlík 16 L + naberačka zdarma!Kotlíková súprava na varenie... arr3Kotlíkový gulášový set 42 PLUS 600 + nerezový kotlík 20 L (0,8 mm)Kotlíkový gulášový set + zosilnený nerezový kotlík 20 L (0,8 mm) + naberačka zdarma!Kotlíková... arr3Kotlíkový gulášový set 42 PLUS 600 + nerezový kotlík 20 L (1,2 mm)Kotlíkový gulášový set + nerezový kotlík 20 L (1,2 mm) + naberačka zdarma!Kotlíková súprava na... arr3Kotlíkový gulášový set 42 PLUS 600 + smaltovaný kotlík 20 LKotlíkový gulášový set + smaltovaný kotlík 20 L + naberačka zdarma!Kotlíková súprava na varenie... arr3Kotlíkový gulášový set 42 PLUS 600 + nerezový kotlík 20 L (1,5 mm)Kotlíkový gulášový set + nerezový kotlík 20 L (1,5 mm) + naberačka zdarma!Kotlíková súprava na... arr3Kotlíkový gulášový set 42 PLUS 600 + nerezový kotlík 22 L (0,8 mm)Kotlíkový gulášový set + nerezový kotlík 22 L (0,8 mm) + naberačka zdarma!Kotlíková súprava na... arr3Kotlíkový gulášový set 42 PLUS 600 + smaltovaný kotlík 25 LKotlíkový gulášový set + smaltovaný kotlík 25 L + naberačka zdarma!Kotlíková súprava na varenie... arr3Kotlina 36 cm + ohňovzdorná farba do 600 °CKvalitná kovová kotlina pod kotlíky natretá ohňovzdornou farbou, odolnou do 600 °C.Kotlina obsahuje... arr3Kotlina 39 cm + ohňovzdorná farba do 600 °CKvalitná kovová kotlina pod kotlíky natretá ohňovzdornou farbou, odolnou do 600 °C.Kotlina obsahuje... arr3Kotlina 42 cm + ohňovzdorná farba do 600 °CKvalitná kovová kotlina pod kotlíky natretá ohňovzdornou farbou, odolnou do 600 °C.Kotlina obsahuje... arr3Liatinová panvica 26 cmKvalitná liatinová panvica na pečenie, opekanie, grilovanie a varenie mäsa, rýb, zeleniny, klobás,... arr3Gulášová súprava MAXSúprava na veľké gulášové akcie Súprava na veľké gulášové akcie, podujatia, gurmánske akcie,...

KONTAKTY

Sklad, osobný odber:
Družstevná ulica 33
900 23, Viničné
tel: Tel.:+421 902 212 007
fax: Tel.:+421 948 212 600
napíšte nám
Reklamácie: Tel.: +421 948 212 600
Objednavky cez e-shop: Tel.: +421 905 580 562

VŠETKO O NÁKUPE » Reklamačný poriadok
Reklamačný poriadok

Kupujúci je povinný skontrolovať zásielku, teda tovar ako aj jeho obal bezprostredne pri jeho doručení. V prípade, že kupujúci zistí, že tovar alebo obal tovaru je mechanicky poškodený, je povinný túto skutočnosť oznámiť dopravcovi a za jeho prítomnosti skontrolovať stav tovaru.

V prípade zistenia poškodenia tovaru pri jeho prevzatí kupujúcim je ten povinný ihneď pri prevzatí tovaru vyhotoviť záznam o rozsahu a povahe poškodenia tovar (škodový zápis), ktorého správnosť potvrdí dopravca.

 

Zodpovednosť za poškodenie v priebehu prepravy nesie dopravca, nakoľko všetok tovar je poistený. Na základe takto vyhotoveného záznamu doručeného predávajúcemu môže predávajúci po uzavretí škodnej udalosti s dopravcom poskytnúť odstránenie vady tovaru, zľavu na tovar alebo v prípade neodstrániteľných vád tovaru dodať kupujúcemu nový tovar.

 

Reklamácie mechanického poškodenia výrobku, ktoré nebolo zjavné pri prevzatí zásielky, je nutné uplatniť okamžite po prevzatí zásielky, najneskôr však do 24 hodín od doručenia tovaru.

Neskoršie reklamácie mechanického poškodenia výrobku už nie je možné uznať. Pred prvým použitím je kupujúci povinný preštudovať si záručné podmienky vrátane slovenského/českého návodu na obsluhu a následne sa týmito informáciami dôsledne riadiť.

 

Zákazník je povinný pri prevzatí výrobku (osobnom aj neosobnom) skontrolovať kompletnosť balenia.

 

Pri doručení kuriérom musí kupujúci spísať reklamačný protokol na mieste o nekompletnosti balenia. Pri osobnom odbere je kupujúci povinný skontrolovať si obsah balenia okamžite, dodatočné reklamácie nebudú akceptované.

 

Záruka sa nevzťahuje:

1) Na bežné opotrebenie veci (alebo ich častí) spôsobené používaním.

2) Kratšiu životnosť výrobku teda nemožno považovať za vadu a nedá sa ani reklamovať.

3) K poškodeniu prišlo nesprávnou manipuláciou zo strany kupujúceho.

4) Produkt bol poškodený vlastným neopatrným zaobchádzaním.

5) Obsah produktu neobsahuje všetky dodané časti.

 

V prípade, že tovar pri prevzatí kupujúcim nie je v zhode s kúpnou zmluvou (tzv. rozpor s kúpnou zmluvou), má kupujúci právo na to, aby predávajúci bezplatne a bez zbytočného odkladu vec uviedol do stavu odpovedajúceho kúpnej zmluve , a to podľa požiadaviek kupujúceho buď výmenou tovaru, alebo jeho opravou.

Ak taký postup nie je možný, môže kupujúci požadovať primeranú zľavu z ceny tovaru alebo od zmluvy odstúpiť. To neplatí, ak kupujúci pred prevzatím tovaru o rozpore s kúpnou zmluvou vedel alebo rozpor s kúpnou zmluvou sám spôsobil.

Rozpor s kúpnou zmluvou, ktorý sa prejaví v priebehu šiestich mesiacov odo dňa prevzatia tovaru, sa považuje za rozpor existujúci už pri jeho prevzatí, ak to neodporuje povahe tovaru alebo ak sa nedokáže opak.

 

V prípade rozporu tovaru so zmluvou má spotrebiteľ nárok na tzv. zjednanie nápravy a to:

1) Bezplatným uvedením spotrebného tovaru do stavu odpovedajúceho zmluve prostredníctvom opravy.

2) Primeraným znížením kúpnej ceny.

3) Náhradným dodaním tovaru.

4) Odstúpením od zmluvy.

 

Najprv môže spotrebiteľ požadovať od predávajúceho bezplatnú opravu alebo bezplatné náhradné dodanie spotrebného tovaru. Kupujúci má právo na výmenu tovaru len vtedy, ak to nie je vzhľadom k povahe vady neúmerné. O tom, či je vada úmerná, rozhodne autorizované servisné stredisko a to formou písomného posúdenia tejto vady.

Na základe tohto rozhodnutia sa bude postupovať ďalej podľa zákona.

 

Postup reklamácie

 

Pri uplatňovaní reklamácie dodržujte prosím nasledujúci postup:

1) Vypíšte reklamačný formulár alebo pošlite e-mail (alebo list) kde uvediete hlavne typ výrobku, jeho výrobné číslo, číslo predajného  dokladu a popis vady.

2) Do 24 hodín (v pracovné dni) Vám budú zaslané informácie o ďalšom postupe

3) Pošlite reklamovaný tovar v originálnom obale na určenú adresu spolu s popisom vady, záručným listom a dokladom o kúpe. Predávajúci rozhodne o reklamácii najneskôr do 7 pracovných dní od podania reklamácie a vyrozumie o tom kupujúceho zaslaním e-mailu, pokiaľ sa predávajúci s kupujúcim nedohodnú inak.

V prípade, že reklamácia bude uznaná ako oprávnená, zaistí predávajúci bez zbytočného odkladu, najneskôr však do 30-tich dní odo dňa uplatnenia reklamácie výmenu tovaru, prípadne vrátenie peňazí.

 

Lehoty na uplatnenie reklamácií

 

Predávajúci zodpovedá za vady nepotravinárskeho tovaru po dobu 24 mesiacov od prevzatia veci spotrebiteľom, ak na tovare, jeho obale, návode alebo záručnom liste nie je uvedená dlhšia doba. V záručnom liste určí predávajúci podmienky a rozsah tejto dlhšej záruky. Ak výrobca (dodávateľ predávajúceho) poskytuje na svoje výrobky dlhšiu záručnú dobu ako 24 mesiacov, predávajúci nesmie túto dobu skrátiť, aj keď sa to týka len niektorej súčiastky veci.

Ak ide o použitú vec, kupujúci sa s predávajúcim môžu dohodnúť aj na kratšej záručnej dobe, nie však kratšej ako 12 mesiacov.

Predávajúci nebude vydávať záručné listy, ak o to nepožiada spotrebiteľ. Na žiadosť spotrebiteľa je predávajúci povinný vydať záručný list. Ak to umožňuje povaha veci, postačí namiesto záručného listu vydať spotrebiteľovi doklad o kúpe tovaru. Spotrebiteľovi sa vysvetlí, že k vybaveniu reklamácie postačuje doklad o kúpe.

Predávajúci bude vydávať záručné listy v prípade dlhších záručných dôb než 24 mesiacov poskytovaných na vlastné výrobky a pri predávaných tovaroch, kde záručný list k výrobku pribalil dodávateľ.

Záručný list obsahuje obchodné meno a sídlo predávajúceho, obsah záruky, rozsah a podmienky záruky, dĺžku záručnej doby, údaje potrebné na uplatnenie reklamácie. Ak záručný list neobsahuje všetky náležitosti, nespôsobuje to neplatnosť záruky. Obsah, rozsah a podmienky záruky znamená:

na ktoré vlastnosti tovaru sa poskytuje dlhšia záručná doba (môžu to byť len niektoré vybrané vlastnosti, nemusí to byť nevyhnutne výrobok ako celok),

aké plnenie poskytne predávajúci (ak sa vada v poskytnutej záručnej dobe vyskytne - môže sa dohodnúť napr. vždy na vrátení zaplatenej kúpnej ceny alebo na výmene za bezvadný tovar),

aké doklady musí kupujúci pri uplatnení práv z takto poskytnutej záruky predložiť, príp. aké iné podmienky musí splniť, napr. pri predĺženej záruke vrátenie s pôvodným obalom atď., aby sa mohol domáhať svojich práv pri poskytnutej záruke.

Ak je reklamácia vybavená opravou, predlžuje sa záručná doba o dobu od uplatnenia reklamácie do dňa, kedy je spotrebiteľ povinný po skončení opravy si tovar prevziať, a to aj v prípade, že tak kupujúci neurobil. Predávajúci je povinný vydať kupujúcemu potvrdenie o tom, kedy uplatnil toto právo, ako aj o vykonaní opravy a o dobe jej trvania.

Ak je reklamácia vybavená výmenou vadného tovaru za tovar bez vád, plynie pre nový tovar nová záručná doba znovu odo dňa prevzatia novej veci alebo odo dňa, kedy bol zákazník povinný si vec po vybavení reklamácie vyzdvihnúť.

Ak nie je reklamácia vadného tovaru, za ktorú predávajúci zodpovedá, uplatnená v záručnej dobe, právo zo zodpovednosti za vadu zaniká.

V prípade, že si spotrebiteľ nevyzdvihol vec po vybavení reklamácie (maximálne po 30 dňoch od prijatia reklamácie), hoci sa mu vybavenie reklamácie riadne oznámilo doporučeným listom s výzvou na vyzdvihnutie veci, predávajúci postupuje nasledovne:

po uplynutí lehoty na vyzdvihnutie reklamácie, ktorá sa spotrebiteľovi určila v predošlej výzve alebo po uplynutí primeranej lehoty, zašle predajca spotrebiteľovi druhú výzvu vo forme doporučenej zásielky s doručenkou, aby si vec na príslušnej prevádzke vyzdvihol a určí sa mu na to primeraná lehota (napr. 1 mesiac od doručenia),

v prípade, že si zákazník ani po uplynutí tejto lehoty (lehota sa počíta od dátumu doručenia vyznačeného na doručenke, alebo uloženia na pošte, ak sa zásielka vráti) vec nevyzdvihne, môže cca po pol roku (alebo aj skôr podľa odhadu a skladovacích možností) vec predať, v prípade, že sa vec predá (ak ide o použitú vec po oprave, je nutné predávať ju so zľavou a možno k nej vyznačiť kratšiu záručnú dobu, minimálne však 12-mesačnú), je nutné viesť evidenciu, za akú cenu a kedy sa vec predala, v prípade, že by sa po lehote na vyzdvihnutie objavil zákazník, ktorý by žiadal vydanie svojej veci, je nutné mu povedať a preukázať, že bol 2x vyzvaný na vyzdvihnutie veci a z dôvodu, že sa k nej neprihlásil, bola táto vec predaná, pretože predávajúci nemôže nevyzdvihnuté veci dlhodobo skladovať; predavač môže ponúknuť spotrebiteľovi, že sa mu vyplatí časť sumy, za ktorú sa vec predala, poplatky za skladovanie sa vyberať nebudú.